Nosalty Gasztro Utazás – Esettanulmány

A Négykeréken című videós sorozatban Magyarország legjobb és legnépszerűbb éttermeit, csárdáit, cukrászdáit és street foodosait mutatta be a Nosalty csapata a Suzuki támogatásával.

Bővebben

Válasz a sérülésekre: Bepanthen esettanulmány 2018

A nyári vakáció velejárói a kisebb sérülések és horzsolások. A Bepanthen “Aktív nyár” kampányának célja volt, hogy felhívja a figyelmet egy olyan termékre, mely megoldás ezekre a problémákra. Ehhez nyújtott segítséget tartalmi megoldásai révén az NLCafé, mint a leglátogatottabb női website.

Bővebben

Az Év edzője – Esettanulmány

Rengetegen járnak edzőterembe, hogy formában tartsák magukat. De vajon kik azok az edzők, akikhez a legtöbben és a legszívesebben járnak edzeni? Hogy a kérdést megválaszolhassuk: a WellnessCafé és a Wellness magazin elhatározta, hogy megtalálja az Év Edzőjét!

Bővebben

NLCafé, a modern nő iránytűje

Az NLCafé az egyik legelhivatottabb site Magyarországon a tartalommarketing megoldások iránt. Évről évre egyre látványosabb és egyedibb megoldásokkal, őszinte és hiteles tartalommal teremt valódi, mindkét oldalról értékes kapcsolatot a fogyasztó és a hirdetett márka között.

Bővebben

Normaflore esettanulmány 2017

A Normaflore probiotikumokkal hatékonyan megóvhatjuk nem csak magunkat, de szeretteinket is az antibiotikumok okozta kellemetlen tünetektől. Ez volt az alapvető üzenet az ismert márka 2017-ben megvalósult kampányában, mindehhez kommunikációs partnerként pedig az NLCafé oldalát választotta.

Bővebben