Ügyfél: BioTechUSA Kampány: Az év edzője főtámogatói kampány Időzítés: 2018.08.14. – 2018.11.13.

Koncepció, a projekt háttere

Rengetegen járnak edzőterembe, hogy formában tartsák magukat. De vajon kik azok az edzők, akikhez a legtöbben és a legszívesebben járnak edzeni, akik a legtöbb mozogni vágyót képesek megmozgatni, aktivitásra bírni? Hogy a kérdést megválaszolhassuk: a WellnessCafé és a Wellness magazin elhatározta, hogy megtalálja az Év Edzőjét 3 kategóriában az olvasók szavazatai alapján

  • Személyi edző
  • Csoportos órát tartó edző
  • Prezenter

A pályázat menete/ feltételei

A pályázatra az edzők maguk is jelentkezhettek, illetve vendégeik, követőik kérhették őket, hogy akkreditálják magukat.  Az akkreditált edzőkre ezután a vendégek, követők jelöléseket adhattak le. Minél több jelölés érkezett az Év edzője szavazásra akkreditált edzőre, annál nagyobb eséllyel került be a kategória azon 5 edzője közé, akik közül végül a szavazatok alapján kikerül az Év edzője.

Július 11-től augusztus 26-ig az edzői akkreditációs szakasz zajlott, melynek során az edzők jelentkezhettek, illetve a tanítványok ösztönözhették őket a benevezésre.

Szeptember 4-től szeptember 23-ig tartott a jelölési szakasz, melynek során az akkreditált edzőkre jelöléseket lehetett leadni, illetve még mindig lehetett edzőket akkreditálni a jelöltek közé.

Október 2-től október 16-ig tartó időszak a szavazási szakasz volt, melyben a három kategória 5 legtöbb jelölést kapott edzőjére lehetett voksolni, a végén közülük került ki az Év edzője kategóriánként.

A szavazás október 16-án éjfélkor zárult, és az alábbi eredmények születtek.

Díjazottak:

 

A díjátadóra november 14-én került sor a Central Médiacsoport székházában.

 

Célok

A projekt célja az volt, hogy a meghatározott kategóriák mentén, az olvasók szavazatai alapján megtaláljuk azokat az edzőket, akiknek edzői munkásságát a legtöbben követik és támogatják. A célok megvalósítására, a sport és az egészséges életmód népszerűsítését és támogatását küldetéseként tekintő BioTechUSA együttműködésével került sor, akik főtámogatóként csatlakoztak a pályázatunkhoz.

Megvalósítás

A pályázat jelölési/jelentkezési szakaszát nagy ívű médiatámogatói kampány keretében harangoztuk be immár főtámogatónkkal közösen a Central Médiacsoport online + print portfóliójának releváns felületein. A kreatívokon együttműködő partnerünk arculati elemek feltüntetésével/főtámogatói szöveggel és a felajánlott nyereményekkel szerepelt. A WellnessCafe-n megjelenő pályázati felhívásban hirdetői háttérátszínezést is alkalmaztunk, míg a Wellness magazin 1/1 beharangozó oldalára szponzorunk logója és a felajánlott nyeremények kerültek.

A WellnessCafé-n önálló Év edzője rovatban foglalkozunk a projekttel. A rovatban az edzőjelölés és a szavazás mellett releváns szerkesztőségi tartalmak kapnak helyet, többek között az alábbi témákban:. Különböző edzéstípusok, Edzéssel, edzésmódszerekkel kapcsolatos cikkek , Edzői, személyi edzői munkával, edzőválasztással kapcsolatos cikkek, Edzőtermi etikett, Étkezési tippek. A kampányidőszak alatt a WellnessCafé menüsorban önálló, főtámogatónk logójával ellátott menügomb kiemelést kapott a rovat.

 

Tartalmi megjelenítések

Az Év edzője rovat cikkoldalain desktopon háttérátszínezéssel jelent meg főtámogatónk, míg mobilon 640×100 méretű szponzorációs felülettel. A cikkekben elhelyezett hirdetői kreatívok minden platformon átlagon felüli kattintási eredménnyel futottak.

Az eredményekről és a díjátadóról online szerkesztőségi cikk formájában számoltunk be, míg a Wellness Magazinban 2/1 oldal méretű szponzorált eredményközlő felületen.

Az állandó tartalmi megjelenések és a kiemelkedő médiatámogatói kampány mellett a social media jelenlétre is nagy hangsúlyt fektettünk, az aktualitásokról rendszeresen beszámoltunk Facebook/Instagram oldalainkon.

 

Eredmények

Az Év edzője projektre összesen 355 edző regisztrált, rájuk a jelölési szakaszban több mint 30 000 szavazat érkezett, ennyi olvasó tette le voksát valamelyik edző támogatása mellett.
Az együttműködés során 22 szerkesztőségi cikk látott napvilágot és az erre a célra létrehozott microsite-on több mint 500.000 oldalletöltés történt. A legnépszerűbb cikk közel 12.000 olvasottságot hozott.

A projektet az egészséges életmód valamennyi szegmensével foglalkozó portál, a WellnessCafé és a piac legolvasottabb életmód magazinja, a Wellness összefogásával valósítottuk meg, melyek sikeresen mozgósították az olvasókat úgy a jelölési, mind a szavazási fázisban.

Interaktív programunk során kimagasló felhasználói aktivitást tapasztaltunk, ami hűen tükrözi a site olvasóinak elkötelezettségét és a téma iránti kiemelt érdeklődését. Elmondhatjuk, hogy a pályázat sikeres megvalósításával párhuzamosan hirdetőnk kommunikációja számára is a lehető legrelevánsabb felületeket és formátumokat alkalmaztuk.

Ezúton is köszönjük együttműködő partnerünk, a BioTechUSA főtámogatói közreműködését!



Címkék: