Traditional marketing talks at people, content marketing talks with them.
Ahogyan a fenti idézet is sugallja, napjainkban a marketingkommunikáció már nem a fogyasztóknak szól, hanem róluk. A felülről lefele történő kommunikáció már kevésbé működik, a fogyasztót kell középpontba állítani ahhoz, hogy a hirdető hatékonyan eljuttassa az üzenetét. Az alábbiakban összegyűjtöttük az NLCafé azon kampányait, melyekre igazán büszkék vagyunk, és hűen tükrözik a tartalommarketing célját: a fogyasztók és márka közötti értéket jelentő kapcsolat megteremtését.
Egy kaméleon esete a probiotikummal – Normaflore esettanulmány
Hol volt, hol nem volt … de mi köze egymáshoz egy probiotikumnak és egy kaméleonnak? Hogyan lehet egy probiotikumot úgy reklámozni, hogy eltérjünk a gyógyhatású készítményeknél megszokott sztereotípiáktól? Erre kerestük a választ a Sanofi-Aventis 2015-ös tavaszi és őszi kampányaiban.
Tovább az esettanulmányra.
Sütni jó! – A Dr. Oetker receptoldala megfűszerezve egy csipetnyi tartalommarketinggel
Bár a tartalommarketing megoldások többsége a márkaépítést támogatja a márka különböző üzenetekkel és értékekkel való asszociációinak kialakítása révén, nem szabad elfeledkeznünk arról, hogy egy hiteles és releváns környezetbe ágyazott, jól időzített tartalom milyen hatékony forgalomterelő megoldás lehet. Erre mutatunk egy jó példát a Dr. Oetker Sütni jó! kampányán keresztül.
Tovább az esettanulmányra.
Tisztaságból jeles – Domestos esettanulmány
2015 decemberben érkezett a Mindshare részéről a megkeresés, miszerint az Unilever Domestos márkájával 2016-ban folytatni szeretné a 2015-ben már elkezdett kampányát, melyben hátrányos helyzetű iskolák mosdóit szépítik meg, ezáltal javítva az ott tanuló gyerekek higiéniás körülményeit.
Tovább az esettanulmányra.
Adj nevet a … – Idelyn esettanulmány: Légy újra önmagad (18+)
Az Idelyn és az NLCafé együttműködéseként megvalósuló kampány legfőbb stratégiai célja a nők edukálása volt. Célul tűzte ki, hogy a nők nyíltan beszélhessenek a nőiességükről, a vagináról, legyenek tisztában saját testükkel és fogadják el azt.
Tovább az esettanulmányra.
OTP Bank ügyintézők hitelességének erősítése
A reklámokban szereplő banki ügyintézőiket mindennapi élethelyzetekben, egyben hiteles szakértőként kellett bemutatnunk olyan cikkek mellett, amelyek relevánsak a hozzájuk kötődő termék esetében. Az együttműködés jó példa arra is, hogy nem csak site specifikusan, hanem a portfólióból kiindulva összetettebb együttműködéseket is meg tudunk valósítani.
Tovább az esettanulmányra.
Élni akarok – a NaturAqua kampánya a koraszülött babákért
A tartalmi együttműködés keretében a NaturAqua a Koraszülöttekért Országos Egyesület támogatójaként a koraszülött ellátás ügyére kívánta felhívni a figyelmet és bővíteni az érintettek ismeretét a témakörben. A kampány központi eleme egy snowfall oldal volt a NLCafé-n, melyen 40 cikkben osztottunk meg a koraszüléssel és koraszülött babákkal kapcsolatos tapasztalatokat és fontos tudnivalókat.
Tovább az esettanulmányra.
További esettanulmányok
Felkeltettük az érdeklődésedet?
- Olvass további esettanulmányokat tartalommarketing témájában
- Ismerj meg még több tesztkampányt (Rowenta, Krémmánia tesztelés, Válaszolok.hu teszt beszámolók)
- Ásd bele magad a digitális bennszülöttek médiafogyasztásába és a videós hirdetések világába
- Ne maradj le: ismerkedj meg az automatizált hirdetési piac alapjaival
Már konkrét célodhoz keresed a megfelelő eszközt?
Valósítsd meg velünk, kérj ajánlatot az internetsales@centralmediacsoport.hu címen.