Új HR igazgató a Central Médiacsoportnál
Jövő év január elsejétől Buláth Zsolt tölti be a Central Médiacsoport HR igazgatói pozícióját. A...
Bővebben2023. 11. 10.
Jövő év január elsejétől Buláth Zsolt tölti be a Central Médiacsoport HR igazgatói pozícióját. A...
Bővebben2023. 07. 10.
Magyarországon először alkalmazta divatmagazin a technológiát 2023 júliusában Csobot Adéllal a...
Bővebben2023. 06. 13.
A Startlap portfóliójába került az Akciós-Újság.hu, mely a kategóriájának kiemelkedő szereplője. Lapkiadónk célja, hogy belépjen a digitális szórólapok piacára, amellyel nemcsak olvasók tízezreit tudjuk kiszolgálni, de a papír alapú újságok felváltásával hosszútávon a környezeti terhelés csökkentéséhez is hozzájáruljon.
Bővebben2023. 06. 12.
Nagy büszkeséggel jelentjük be, hogy a Central Médiacsoport négy elismert vezetője ismét helyet kapott a Marketing&Media TOP50 rangsorán! Az idén már 16. alkalommal megjelenő lista az ország legbefolyásosabb médiapiaci szereplőit jegyzi.
Bővebben2023. 05. 18.
A podcastok népszerűsége kétségkívül a csúcson van, amelyet az IAB legfrissebb reprezentatív podcast kutatása is megerősít. A nagyobb tartalomgyártók közül a Central Médiacsoport rendelkezik a legjelentősebb podcast portfólióval. Fedezd fel podcast lehetőségeink széles tárházát!
Bővebben2023. 05. 11.
Különleges nemzetközi programhoz csatlakozott a 24.hu hírportál, és vele együtt a Central Médiacsoport is. A Google News Initiative és a Financial Times közös kezdeményezése révén idén is útnak indul a Digital Revenue Launchpad EMEA, amelynek célja felzárkóztatni a lapkiadókat a világ minden tájáról a jelenkor kihívásaival kapcsolatban, megosztani a tudást, stratégiát alkotni és megújítani a lapok előfizetési modelljét.
Bővebben2023. 05. 10.
Virág Attila, digitális lapigazgató a mesterséges intelligencia (AI) friss fejleményeit, dilemmáit és lehetséges hatásait bemutató NextM konferencián vett részt előadóként, mely a GroupM ügynökség szervezésében valósult meg.
Bővebben2023. 05. 09.
A nyomtatott médiapiac évek óta tartó átalakulása miatt a Central Médiacsoport folyamatosan vizsgálja a vállalatműködés hatékonyságát és a piaci igényekre reagálva alakítja, fejleszti működési modelljét. A magazinüzletág a brand menedzseri modell után, 2023 június 1-től kompetencia alapú folyamat- és feladatszervezés felé veszi az irányt.
Bővebben2023. 04. 26.
A Digital-Media Hungary konferencián megrendezésre kerülő “Mit tehet a média, a sajtó és tartalomgyártó a saját pótolhatatlanságáért?” című kerekasztal beszélgetés során, Szigeti Péter, férfi digitálisportfólió-igazgatónk is megosztotta gondolatait.
Bővebben2023. 04. 25.
Lipták Tímea, magazinüzletág-igazgató a Digital-Media Hungary konferencián arról tartott előadást, hogy az X generáció mit olvas és hogyan harcol a célcsoport figyelméért.
Bővebben2023. 04. 25.
Az április 25-26. között megrendezésre kerülő Digital-Media Hungary-n egy izgalmas kerekasztal beszélgetés részese volt Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitálisüzletág-igazgatója.
Bővebben2023. 04. 11.
Két állandó fővel bővül a Central Médiacsoport vezetői testülete: a legfőbb stratégiai döntések meghozatalánál ezentúl a lapkiadó két legnagyobb szerkesztőségének, a 24.hu-nak és a Nők Lapjának a főszerkesztője képviseli a tartalomgyártás szempontjait.
Bővebben2023. 04. 05.
Nézd meg a Central Medical Content Hub konferencián elhangzott izgalmas előadások összefoglaló videóját.
Bővebben2023. 04. 05.
Kempf Zita lép áprilistól a Házipatika.com és a Gyerekszoba.hu egészségfókuszú online portálok élére.
Bővebben2023. 04. 04.
A kampány multidimenziós tartalomstratégiájának részét képezte, hogy a HáziPatika.com, nlc és 24.hu oldalain futott kampányuk, rendkívül kreatív és izgalmas elemekkel gazdagítva.
Bővebben2023. 03. 24.
Recesszió, infláció, háború, energiaválság, digitalizáció. Ilyen környezetben is erősítették pozíciójukat a Central magazinok. A kiadóvállalat és a hazai magazinpiac legfontosabb 2022-es eredményei 10 percben.
Bővebben