Jobban pörögnek a podcastok, mint valaha!

A podcastok népszerűsége kétségkívül a csúcson van, amelyet az IAB legfrissebb reprezentatív podcast kutatása is megerősít. A nagyobb tartalomgyártók közül a Central Médiacsoport rendelkezik a legjelentősebb podcast portfólióval. Fedezd fel podcast lehetőségeink széles tárházát!

Bővebben

Digitális piacokat fejlesztő nemzetközi programhoz csatlakozott a 24.hu

Különleges nemzetközi programhoz csatlakozott a 24.hu hírportál, és vele együtt a Central Médiacsoport is. A Google News Initiative és a Financial Times közös kezdeményezése révén idén is útnak indul a Digital Revenue Launchpad EMEA, amelynek célja felzárkóztatni a lapkiadókat a világ minden tájáról a jelenkor kihívásaival kapcsolatban, megosztani a tudást, stratégiát alkotni és megújítani a lapok előfizetési modelljét.

Bővebben

Átalakul a Central Média magazinüzletágának marketing tevékenysége

A nyomtatott médiapiac évek óta tartó átalakulása miatt a Central Médiacsoport folyamatosan vizsgálja a vállalatműködés hatékonyságát és a piaci igényekre reagálva alakítja, fejleszti működési modelljét. A magazinüzletág a brand menedzseri modell után, 2023 június 1-től kompetencia alapú folyamat- és feladatszervezés felé veszi az irányt.

Bővebben

Mindenki máshol van, a média új feladatai

Az április 25-26. között megrendezésre kerülő Digital-Media Hungary-n egy izgalmas kerekasztal beszélgetés részese volt Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitálisüzletág-igazgatója.

Bővebben

Novo Nordisk esettanulmány

A kampány multidimenziós tartalomstratégiájának részét képezte, hogy a HáziPatika.com, nlc és 24.hu oldalain futott kampányuk, rendkívül kreatív és izgalmas elemekkel gazdagítva.

Bővebben

A magazinpiacon megkerülhetetlen a Central

Recesszió, infláció, háború, energiaválság, digitalizáció. Ilyen környezetben is erősítették pozíciójukat a Central magazinok. A kiadóvállalat és a hazai magazinpiac legfontosabb 2022-es eredményei 10 percben.

Bővebben