Arany díjat kapott a 24.hu Wörkfilmje, a Kreatív Prizma versenyén!
Arany díjat kapott mozgókép, PR-film, oktatófilm kategóriában a 24.hu Wörkfilmje a Kreatív szaklap kommunikációs célú kampányokat, megoldásokat díjazó versenyén, a Prizmán.
Bővebben2022. 11. 24.
Arany díjat kapott mozgókép, PR-film, oktatófilm kategóriában a 24.hu Wörkfilmje a Kreatív szaklap kommunikációs célú kampányokat, megoldásokat díjazó versenyén, a Prizmán.
Bővebben2022. 11. 17.
Ebben az évben a médiacégek közül, a Central Médiacsoportot képviselték a legtöbben a Marketing&Media szaklap vezető digitális szakembereket bemutató toplistáján.
Bővebben2022. 10. 11.
Erős félévet zárt a kiadóvállalat, amellyel tovább erősítette stabil, piacvezető szerepét a magazinpiacon. A MATESZ audit legfrissebb adatai szerint a Central több mint 12 millió lapot értékesített, ezzel az eladások 53%-át birtokolta.
Bővebben2022. 09. 23.
Új interjúsorozatot indítottunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 09. 23.
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 09. 22.
A 24.hu kapta Az év podcastműhelye díjat a Kreatív média- és reklámipari szaklap/magazin szervezte Online Video Audio (OVA) Awardon, amely szerkesztőségi és márkázott podcastokat és videókat díjazott.
Bővebben2022. 09. 21.
Októbertől Krankovics Béla irányítja a kiadóvállalat digitális tudásközpontját.
Bővebben2022. 09. 14.
Central Content: kreatív tartalomgyártás és multimédiás megoldások.
Bővebben2022. 09. 01.
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 09. 01.
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 09. 01.
Új interjúsorozatot indítunk, amelyben bemutatjuk a Central Médiacsoport értékesítési területének meghatározó szereplőit.
Bővebben2022. 07. 04.
Lezárult a Citromail eladásáról szóló üzlet a Central és a Fjordmail között.
Bővebben2022. 06. 24.
A márka bevezetését, egy a hazai médiapiacon eddig egyedülálló, a magyar Z generációt fókuszba állító kutatás előzte meg. Az 1995 és a 2009 között született fiatalok tartalomfogyasztás szokásait vizsgáló tanulmány nyomán is döntött a vállalat a Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő Refresher brand licencének megszerzése mellett, valamit a Central Médiacsoport jelentős tulajdonrészt is vásárolt a márkát üzemeltető Refresher S. A.-ben.
Bővebben2022. 06. 21.
A Central Médiacsoport és a norvég Fjordmail International cég között tranzakciós megállapodás született, amely alapján a citromail.hu weblap a norvég cég tulajdonába kerül. A megállapodás a levelezőrendszer teljes tartalmát és adatbázisát érinti, amelyek egy hosszabb, átmeneti periódus után kerülnek át-várhatóan idén év végén–a norvég céghez.
Bővebben2022. 06. 17.
A marieclaire.hu-n májusban zajló egy hónapos közönségszavazás mellett a benevezett, közel 250 terméket egy öt fős szakmai zsűri is értékelte, tesztelte.
Bővebben2022. 06. 08.
A Central Média a szektort érő rengeteg negatív hatás ellenére az elmúlt pénzügyi évben is növelte piaci bevételeit, és a multimédiás fejlesztések mellett az új termékek piaci bevezetésére fókuszál.
Bővebben