Ezzel ápolja arcbőrét a túlterhelt, fiatal, városi nő – Lancome Válaszolok.hu esettanulmány
Mi jellemzi napjainkban a 25-35 év közötti korosztályt?
Bővebben2016. 06. 24.
Mi jellemzi napjainkban a 25-35 év közötti korosztályt?
Bővebben2016. 05. 30.
Új különleges megoldásunk, melyet Flipnek neveztünk el, három részből áll, egy Billboard bannerből, egy videobannerből és az oldal háttérátszínezéséből.
Bővebben2016. 05. 30.
A Kreatív Content+Marketing Award fődíjat, valamint az FMCG termékek között kiosztott arany díjat a Domestos – „A fertőtlenítés csodái” című, immáron második éve futó kampánya nyerte el.
Bővebben2016. 05. 27.
Az általunk nevezett „Légy újra önmagad!„ kampány ezüst díjat kapott!
Bővebben2016. 05. 24.
Járjunk utána, hol találhatod meg fiatal célközönségedet hatékonyan!
Bővebben2016. 05. 16.
Ha szeretnél megismerkedni a részletes esettanulmánnyal, vagy érdekel valamilyen terméked tesztelése és a kapcsolódó kommunikációs lehetőség, akkor keresd bátran CMCS kapcsolattartódat, vagy írj az internetsales@centralmediacsoport.hu emailcímre.
Bővebben2016. 05. 05.
Bátran állíthatjuk, hogy a tartalomszolgáltatók 4 fő forrásból szerzik látogatóikat…
Bővebben2016. 04. 28.
Hogy telt az elmúlt 15 éved autós tartalmak böngészésekor? Teszteket kerestél? Szórakoztató tartalmakra kattintottál? Forma-1 rajongóként kutattál kulisszatitkok után? Akkor biztosan találkoztunk a Vezess-en.
Bővebben2016. 04. 28.
A 24.hu egy úttörő, innovatív tartalmi projekttel nyerte el az HBO együttműködést: a hétfői Trónok harca epizódok után Facebook live videó formában, élő kibeszélő show-ban beszélgetett két újságíró és szakértő vendégeik az aktuális részről.
Bővebben2016. 04. 27.
Virágzik a content marketing, mellette azonban van még egy fontos terület: a piaci szereplők nagy része számára újdonságot képvisel az automatizált, más néven programmatic hirdetési piac.
Bővebben2016. 04. 22.
Egyedi és úttörő műsor a 24.hu-tól: a Kapcsoljuk Westerost! heti adásait interaktív Facebook live közvetítésekben követhetik nyomon az internetezők.
Bővebben2016. 04. 15.
A nagy hazai hírsite-ok közül a 24.hu csatlakozott először az Instant Articles – magyarul “azonnali cikkek” – szolgáltatáshoz.
Bővebben2016. 04. 12.
Elindult a Pladform, a versenyképes médiamegoldások online piacterének Facebook oldala.
Bővebben2016. 04. 12.
A Cosmopolitan.hu 2015-ben valódi csajos, eseménydús portállá alakult, hiszen már naponta 25 friss cikkel szórakoztatjuk a magyar Cosmo-lányok táborát.
Bővebben2016. 03. 31.
Mi az a programmatic, és milyen változásokat hoz a reklám- és médiapiacra?
Bővebben2016. 03. 26.
A Central Médiacsoport vezetői idén is tartottak előadásokat az Evolution és Mobile Hungary konferenciákon. Az előadások alatt bemutatott prezentációk már letölthetőek!
Bővebben