Maximalizáld decemberi értékesítéseidet: digitális hirdetési ajánlataink az adventi időszakra
Felpörög az ünnepi shopping-időszak: 10% feletti forgalomnövekedés várható idén. Szolgáld ki a...
Bővebben2023. 11. 28.
Felpörög az ünnepi shopping-időszak: 10% feletti forgalomnövekedés várható idén. Szolgáld ki a...
Bővebben2023. 11. 22.
A Spotify hallgatottsági toplistáját vezető Márkó és Barna Síkideg című podcast egyik házigazdájaként is ismert Turai Barnabás kéthetente publikál korosztálya meghatározó témáiról. A sorozat első három cikke már elérhető a Refresher.hu-n
Bővebben2023. 11. 07.
A REFRESHER az elmúlt 1 évben a tömegkommunikációs platformok közül a modern generáció meghatározó csatornája lett, ami nem csak a célcsoport szócsöve, de hivatkozási alapjává is vált.
Bővebben2023. 08. 14.
A Central Médiacsoport kiadványa, a Startlap az Age of Hope alapítvánnyal közösen országos programot indított annak érdekében, hogy minél több szükséges eszközt teremtsenek elő az iskoláskorúak számára.
Bővebben2023. 07. 10.
Magyarországon először alkalmazta divatmagazin a technológiát 2023 júliusában Csobot Adéllal a...
Bővebben2023. 06. 27.
Kovács Márta és Mohos Márton 24.hu-n megjelent „Néha azt mondják, hogy így észre sem vették a szülést” című riportja kapta a júniusi Média a családért-díjat.
Bővebben2023. 06. 13.
A Startlap portfóliójába került az Akciós-Újság.hu, mely a kategóriájának kiemelkedő szereplője. Lapkiadónk célja, hogy belépjen a digitális szórólapok piacára, amellyel nemcsak olvasók tízezreit tudjuk kiszolgálni, de a papír alapú újságok felváltásával hosszútávon a környezeti terhelés csökkentéséhez is hozzájáruljon.
Bővebben2023. 06. 12.
Nagy büszkeséggel jelentjük be, hogy a Central Médiacsoport négy elismert vezetője ismét helyet kapott a Marketing&Media TOP50 rangsorán! Az idén már 16. alkalommal megjelenő lista az ország legbefolyásosabb médiapiaci szereplőit jegyzi.
Bővebben2023. 06. 12.
A Startlap új podcastjében, a Kettős:pontban adásonként két olyan híresség, ismert ember, sztár beszélget Turi Dániel újságíróval, akiket egyvalami összeköt: ez a kapcsolat lehet családi, szakmai, de adott esetben látszólag semmilyen kapocs nincs a meghívott vendégek között, a műsor végére azonban kiderülhet, hogy mégis van valami, ami összehozza őket.
Bővebben2023. 06. 01.
Harmadik alkalommal adtuk át a Marie Claire Hungary Beauty Awards díjakat az itthon kapható legjobb szépségtermékek számára.
Bővebben2023. 05. 18.
A podcastok népszerűsége kétségkívül a csúcson van, amelyet az IAB legfrissebb reprezentatív podcast kutatása is megerősít. A nagyobb tartalomgyártók közül a Central Médiacsoport rendelkezik a legjelentősebb podcast portfólióval. Fedezd fel podcast lehetőségeink széles tárházát!
Bővebben2023. 05. 18.
Az IAB Audió Munkacsoportja, amelynek a podcastek iránt mélyen elkötelezett Central Médiacsoport is aktív tagja, legelőször 2021-ben készített egy átfogó és reprezentatív médiakutatást arról, hogy mennyien hallgatnak Magyarországon podcasteket, kik ők és miért választják ezt a médiatípust, valamint hogyan viszonyulnak ezen típusú tartalmakhoz és az itt megjelenő reklámokhoz.
Bővebben2023. 05. 11.
Különleges nemzetközi programhoz csatlakozott a 24.hu hírportál, és vele együtt a Central Médiacsoport is. A Google News Initiative és a Financial Times közös kezdeményezése révén idén is útnak indul a Digital Revenue Launchpad EMEA, amelynek célja felzárkóztatni a lapkiadókat a világ minden tájáról a jelenkor kihívásaival kapcsolatban, megosztani a tudást, stratégiát alkotni és megújítani a lapok előfizetési modelljét.
Bővebben2023. 05. 10.
Virág Attila, digitális lapigazgató a mesterséges intelligencia (AI) friss fejleményeit, dilemmáit és lehetséges hatásait bemutató NextM konferencián vett részt előadóként, mely a GroupM ügynökség szervezésében valósult meg.
Bővebben2023. 05. 08.
Az április 2-i, Gyermekkönyvek nemzetközi napja alkalmából hívta fel a figyelmet a meseolvasás fontosságára a Lampion Könyvekkel közösen a Startlap. Céljukként tűzték ki, hogy minél több gyermekkel megismertessék a könyvek és mesék világát, és felébresszék bennük az olvasás szeretetét már fiatal korban.
Bővebben2023. 05. 08.
Még csak tavaly startolt el hazánkban a Szlovákiában és Csehországban már sikeres működő REFRESHER, de máris a legtrendibb hazai márkákkal működik együtt. A márka a visszajelzések alapján is rendkívül hiánypótló termék, azáltal, hogy képes megszólítani a 18-30 év közötti modern fiatalokat, mindezt egyedi, fiatalos hangvételben készülő tartalmakkal.
Bővebben