Időpont: 2020. június 30., 15:00 – 16:00

Helyszín: Clickmeeting online platform

A Central Médiacsoport májusban #mediatalks néven új, online előadás-sorozattal jelentkezett, mely időről időre egy jól meghatározott tematikához kapcsolódóan érdekes szakmai témákról, fogyasztói szokásokról, trendekről, márkákról, tartalmi és display megjelenésekről, hirdetésekről és szektorspecifikus információkról szól. A sorozat következő állomásán az autós szektorra fókuszálva a koronavírus-járvány eredményezte megváltozott helyzetről, annak hatásáról, eredményeiről, valamint terveiről beszélgetünk a szektor szakértőivel. 

A járvány elvonulása után, a gazdaság újraindulása idején különösen fontos látnunk, hogy mi történik az online és offline médiával és a különböző hirdetői szektorokkal Magyarországon. Az autóipar az egész hazai gazdaság és így a hirdetői piac egyik legkiemelkedőbb szegmense, szereplői állapota, tervei egyfajta jelzésként is tekinthetőek a többi hirdető, az ügynökségi és a médiaipar szereplői számára egyaránt. Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a válság hatására, hogyan kellett hirtelen változtatniuk a szereplőknek a kommunikációs stratégiájukon, mire számítanak a fogyasztói szokások alakulásával kapcsolatban és hogyan, milyen szempontok mentén tervezik a jövőben a kampányaikat.

#mediatalks keretében megszólaló iparági marketing és kommunikációs szakemberek, illetve a közönség soraiban helyet foglalók megosztják velünk a tapasztalataikat, hogy milyen hatással volt a járvány az autóiparra, illetve a reklám- és tartalomfogyasztásra, és arról is beszélgetünk, hogy mi várható a jövőben. A beszélgetés célja, hogy a hallgatók jobban lássák és értsék, hogyan működik a kommunikációs folyamat egy korábban soha nem tapasztalt rendkívüli helyzetben.

Témáink: 

  • Milyen hatással volt a járvány a gazdaságra és azon belül az autóiparra nemzetközi szinten, illetve Magyarországon?
  • Hogyan reagáltak az egyes cégek a változásokra, mi volt a rendelkezésre álló mozgástér?
  • Hogyan hatott a válság a különböző márkák kommunikációs stratégiájára?
  • Hogyan alakultak a vásárlók médiafogyasztási szokásai?
  • Szükséges volt-e kommunikációs stratégián változtatni és ha igen, akkor hogyan?
  • Mire lehet számítani a vásárlói szokások alakulásával kapcsolatban?
  • Hogyan tud reagálni az autóipar az átalakuló helyzetre?
  • Mikorra várható az autóipari kommunikáció visszaállása a járvány előtti szintre?
  • Hol és hogyan tud a média segíteni az autóipari szereplőknek a céljaik elérésében?

Előadóink

Erős Attila

Fastbridge, Reprise, IPG, Mediabrands, Matterkind // Chief Digital Officer

Sztárcsevity Andrea

Volvo // marketingigazgató

Hársfalvi János

Magyar Suzuki Zrt. // Domestic Sales, Marketing Group Leader

Vági Róbert

Central Médiacsoport // Kereskedelmi igazgató

Szigeti Péter

Central Médiacsoport // digitális lapigazgató (24.hu, Vezess)

Horváth Zsolt

Central Médiacsoport // főszerkesztő (Vezess)

Időpont: 2020. június 30., 15:00 – 16:00

Helyszín: Clickmeeting online platform

REGISZTRÁCIÓ

A rendezvényre való jelentkezés ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött.