A CENTRAL MÉDIACSOPORT FÉRFI TEMATIKÁJÚ KONFERENCIÁJA

Valóban felesleges férfiakat célozni? Csőnadrág, tornacsuka és hipszter zakó megfér a klasszikus férfiértékek mellett? Van kiút a gender sztereotípiák hálójából? Mit gondolnak a Central férfi videós arcai az influencer kérdésről? Létezik olyan, hogy férfias tartalomfogyasztás és férfiaknak szóló tartalomgyártás? Mivel tudjunk fenntartani a férfiak figyelmét? Szex-szel tényleg mindent el lehet adni? Hogyan lesz az adatokból használható insight, brief és hatékony üzenettel megküldött reklámkampány?

Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ április 25-én a Central Médiacsoport székházában.

Közreműködő márkáink: 24.hu | Vezess | Autó Magazin | G7 | National Georaphic

A rendezvény ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Foglald be a naptáradba az időpontot és tarts velünk!

*forrás: Cental Médiacsoport becslés, GEMIUS-DKT 2019/01 (15+ belföldi közönség, pc, mobil, tablet), TGI NOK 2018 1-4

 

Program

Időpont: 2018. április 25., 9.00 – 14.00 | Helyszín: Central Médiacsoport Székház (1037, Budapest Montevideo u. 9.)

A nap házigazdája Bódy Gergő, műsorvezető-riporter

09.00 – 09.30

Regisztráció

09.30 – 9.40

Köszöntő

Mészáros Kinga // vezérigazgató // Central Médiacsoport

09.40 – 10.00

Igaz-e, hogy a férfiak… Sztereotípiák és cáfolatuk

Melles Katalin – kutatási igazgató // Géczi Tamás – ügyvezető partner // Inspira

10.00 – 10.20

Kovakő és okosotthon. Hogyan fogyaszt a férfi agya?

Földi Miklós // reklámpszichológus

10.20 – 10.30

Ady100 volt, Apolló 50 lesz // Esettanulmány

Szigeti Péter // főszerkesztő // 24.hu

10.30 – 10.50

Adat és férfiak 20 percben, avagy ha nem mérnénk, mi sem hinnénk el

Fábián Sándor // Elemzési csoportvezető // Central Médiacsoport

10.50 – 11.00

Mit sütsz kis szűcs, avagy hogyan kerül a grillhús a motortérbe? // Esettanulmány

Horváth Zsolt // főszerkesztő // Vezess

11.00 – 11.20

A gentleman, a férfi, a macsó, az apa és a haver, a férfikép változása az utóbbi 30 évben a stílus szemszögéből

Schiffer Miklós // stílustanácsadó és BMW márkanagykövet

11.20 – 11.50

Kávészünet

11.50 – 12.10

Sportolói márkaépítés Magyarországon

Kálnoki Kiss Attila beszélget Baji Balázzsal

12.10 – 12.20

Gazdasági sztorik érthetően

Szentkirályi Balázs // vezérigazgató // G7

12.20 – 12.40

Férfiasítható-e egy szöveg?

Nun Mónika // copywriter

12.40 – 12.50

Tudás: az új szex

ifj. Vitray Tamás // főszerkesztő // National Geographic

12.50 – 13.10

A márka, az influenszer és a videó // Kerekasztal beszélgetés

Katz Dávid (24.hu) // Gajdán Miklós (Autó Magazin) // Andersen Dávid (NLCafé) // Kárai Dávid (NoSalty) // moderátor: Benedikty Marcell (multimédia vezető)

13.10 – 14.10

Állófogadás

A programváltozás jogát fenntartjuk.

 

Helyszín: Central Médiacsoport Székház (1037, Budapest Montevideo u. 9.)

 

REGISZTRÁCIÓ