Dove – Izzasztó percek esettanulmány
A kampány célját képezte, hogy az nlc. szerkesztősége hétköznapi élethelyzeteken keresztül mutassa be a Dove dezodorok hatékonyságát és hosszútávú hatását.
BővebbenÍrta: Pelyhe-Juhász Dóra | Apr 19, 2023 | nlc, Online esettanulmányok, Online hírek | 0
A kampány célját képezte, hogy az nlc. szerkesztősége hétköznapi élethelyzeteken keresztül mutassa be a Dove dezodorok hatékonyságát és hosszútávú hatását.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Jun 15, 2020 | nlc, Online esettanulmányok | 0
Több mint 2400 alkotás érkezett az nlc és Office Depot közös gyermekrajz pályázatára. A beérkezett munkák közül egy 3 fős szakmai zsűri választotta ki a korosztályonként 12-12 döntős rajzot, amikre szavazhattak az olvasók.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | május 27, 2020 | 24.hu, Online esettanulmányok | 0
A GreenGo a 24.hu Zöldövezet podcastját választotta a „Tennél valamit a jövőért? Tennél valamit Budapestért?” kampányához, melynek során négy adással 177 000 környezettudatos hallgatót és közel 200 000 meghallgatást értünk el.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | május 21, 2020 | 24.hu, Online esettanulmányok | 0
A hüllőknél emeltük a tétet – leforgattuk a második élő biológia órát is a Tropicariumból. Az esettanulmányban most videós kulisszatitkokat is megosztunk a kampányerdemények mellett.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | május 11, 2020 | Online esettanulmányok | 0
A Babaszoba.hu egy nyereményjáték keretein belül kereste az ország legjobb apa-baba párosát a Bepanthen támogatásával. Olyan képeket vártak a szerkesztőségbe, ahol az apuka megmutatta, hogy ő is nagy segítség a baba gondozásában.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | május 5, 2020 | 24.hu, Online esettanulmányok | 0
A cél az volt, hogy minél több emberhez és szélesebb rétegekhez eljusson a Tropicarium interaktív biológia órája, a 24.hu-t az olvasótáborának diverzitása és mérete pedig ideális médiapartnerré tette a kampánycélok eléréséhez.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Dec 15, 2019 | Online esettanulmányok | 0
A Négykeréken című videós sorozatban Magyarország legjobb és legnépszerűbb éttermeit, csárdáit, cukrászdáit és street foodosait mutatta be a Nosalty csapata a Suzuki támogatásával.
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Oct 26, 2018 | Online esettanulmányok | 0
Az NLCafé az egyik legelhivatottabb site Magyarországon a tartalommarketing megoldások iránt. Évről évre egyre látványosabb és egyedibb megoldásokkal, őszinte és hiteles tartalommal teremt valódi, mindkét oldalról értékes kapcsolatot a fogyasztó és a hirdetett márka között.
BővebbenÍrta: Molnár Lilla | Aug 13, 2018 | Online esettanulmányok | 0
A Normaflore probiotikumokkal hatékonyan megóvhatjuk nem csak magunkat, de szeretteinket is az antibiotikumok okozta kellemetlen tünetektől. Ez volt az alapvető üzenet az ismert márka 2017-ben megvalósult kampányában, mindehhez kommunikációs partnerként pedig az NLCafé oldalát választotta.
BővebbenÍrta: | Jun 22, 2018 | Online esettanulmányok, Online hírek | 0
A Cofidis a karácsony szellemében mutatta meg az olvasóknak, hogy a cég elkötelezett a személyre szabott, egyszerű és gyors megoldásokban, tanácsaival segíti a családokat és otthonokat – és nem fél az újszerű megoldásoktól.
BővebbenÍrta: ottolovas | Oct 24, 2017 | Online esettanulmányok | 0
Nincs kivonat, mert ez egy védett tartalmú bejegyzés.
BővebbenÍrta: Melovics Csaba | Mar 21, 2017 | Online esettanulmányok | 0
OTP kampány: jó példa a portfólióból kiinduló összetettebb együttműködés hatékony megvalósítására.
Bővebben