Kevés oldal mondhatja el magáról, hogy amellett, hogy az országban a leglátogatottabb online magazinok közé tartozik, de hatással is van olvasóira, képes érzelmeket kelteni, és tömegeket megmozgatni mély írásaival.
Most összegyűjtöttünk 5 olyan meghatározó cikket, amelyek 2017-ben a legsikeresebbek voltak és amiből ráérezhetünk az NLCafé karakterére.
LEGSIKERESEBB
Az egyik legsikeresebb cikk az Idelyin kampányához köthető. Több mint 200 000 ember olvasta csupán ezt az egy bejegyzést, így 13-szorosan sikerült túlteljesítenünk a vállalt elérést. Az intim téma mindig megosztja az olvasótábort, azonban most kendőzetlenül, mégis rendkívül informatív jelleggel mesélt cikkünkben egy nőgyógyász; alapvetően ettől lett könnyen érhető, közvetlen és szórakoztató az interjú.
A cikk az alábbi linken érhető el: „Mozog a rákom, nézze meg” – név nélkül megszólal a nőgyógyász
LEGMEGHATÓBB
Az idei évben második alkalommal választott minket a NaturAqua a koraszülötteket támogató CSR-kampányához. Idén azért volt különösen megható a közös munka, mert egy egészen apró élet első pár hetét követhettük végig. A születés körüli aggodalmak, az első találkozás a babával és az első napok otthon; mi végig ott voltunk és egy emberként drukkoltunk Mersének.
A microsite az alábbi linken érhető el: Élni akarok
LEGSZERETHETŐBB
A Delikát Becsengettek-kampánya során 10 általános iskolát, 10 hol vidám, hol pedig megható történetet ismerhettek meg az olvasók. Megkerestük az ország kedvenc általános iskolai osztályát; íme a győztes Pető Intézet gyakorló általános iskolájának VII. csoportja. Neményi Marci libabőrös anyaga rendkívül jól példázza, miért is érdemes újságot írni.
A cikk és a kirándulás során készült képek az alábbi linken érhetőek el: Emberéletnyi szeretet két nap alatt: sérült gyerekekkel osztálykirándultunk
KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN LEGTÖBB REAKCIÓT KIVÁLTÓ
A Nekem a Balaton saját NLCafé projekt volt, igazi szerelemgyerek. Két olyan családot vittünk el a Balatonhoz, akik még sosem jártak ott. Szoció anyagok születtek, ráadásul a Facebookra. Merész vállalkozás volt, de csak az első videót több mint 600 000-en látták, pedig nem egy félperces Coelho anyagról beszélünk.
A videó az alábbi linken érhető el: Nekem a Balaton – a Varga-család története
NLCAFÉ SZÁMÁRA LEGKEDVESEBB
Egy újabb régi ismerős, a Domestos és a mosdófelújító kampány. Idén második alkalommal segítettünk bemutatni a programban résztvevő iskolákat, sőt most is örökbe fogadtunk egyet; festettünk csiszoltunk és nagyon reméljük, hogy jövőre újra mehetünk.
A cikk az alábbi linken érhető el: Így lesz menő a kőművesdekoltázs – kifestettük egy iskola vécéjét
˙˙˙