Íme, A jövő megmentői!

A jövőnket befolyásoló magyar tudósok munkáját mutatja be a 24.hu új, nagyszabású sorozata. A több mint 30 kutatót és mérnököt felvonultató írott anyagok mellett podcastek és a videók is szerves részét képezik a kampánynak.

Bővebben

Együtt ezer fáért!

A Nosalty és a Plant A Tree Cocktail közös kampánya segít, hogy egy szebb, zöldebb világot építsünk. Ha te is szeretnél tenni egy zöldebb holnapért, akkor itt az ideje, hogy cselekedj!

Bővebben

10 éves lett a Krémmánia

2020. július 1-jén lett 10 éves a Krémmánia, ebből az alkalomból szeretnénk olvasóinknak egy nyereményjátékkal kedveskedni.

Bővebben

nlc. Otthon vagyunk rajzpályázat – Esettanulmány

Több mint 2400 alkotás érkezett az nlc és Office Depot közös gyermekrajz pályázatára. A beérkezett munkák közül egy 3 fős szakmai zsűri választotta ki a korosztályonként 12-12 döntős rajzot, amikre szavazhattak az olvasók.

Bővebben

24.hu Podcast együttműködés – Esettanulmány

A GreenGo a 24.hu Zöldövezet podcastját választotta a „Tennél valamit a jövőért? Tennél valamit Budapestért?” kampányához, melynek során négy adással 177 000 környezettudatos hallgatót és közel 200 000 meghallgatást értünk el.

Bővebben

nlc Balkon fanatik fotópályázat

Pályázatot hirdet az nlc, melyre fotókat várunk a felhasználók saját kertjéről, balkonjáról, teraszáról, így keressük az ország legjobb kertészét. A pályázat szponzorálására lehetősége van a hirdetőinknek.

Bővebben

Babaszoba.hu Szuperapu – Esettanulmány

A Babaszoba.hu egy nyereményjáték keretein belül kereste az ország legjobb apa-baba párosát a Bepanthen támogatásával. Olyan képeket vártak a szerkesztőségbe, ahol az apuka megmutatta, hogy ő is nagy segítség a baba gondozásában.

Bővebben

24.hu Interaktív biológia óra – Esettanulmány

A cél az volt, hogy minél több emberhez és szélesebb rétegekhez eljusson a Tropicarium interaktív biológia órája, a 24.hu-t az olvasótáborának diverzitása és mérete pedig ideális médiapartnerré tette a kampánycélok eléréséhez.

Bővebben