Nagyot mennek a Central Médiacsoport online site-jai

A veszélyhelyzet kihirdetésével egyidőben a Central Médiacsoport online portfóliójának olvasottsága napról-napra rekordokat dönt. Ez részben betudható annak, hogy a koronavírusra világszerte is rengetegen kíváncsiak, és...

Bővebben

A hazai programmatic piac trendjei

Az infografika a HOPPex tagjainál realizálódó programmatic bevételek alapján készült, és tartalmazza a HOPPex, illetve a kiadók által programmatic módon értékesített hirdetéseket is.

Bővebben

Elárasztotta a hazai hírpiacot a koronavírus

Különösebb elemzés sem kell ahhoz, hogy megállapítsuk, az utóbbi napokban, hetekben a koronavírus témaköre uralja a hazai médiát. Mégis több szempontból érdekes lehet, ha elmerülünk a számokban és tendenciákban.

Bővebben

2019, a megvalósult ötletek éve a HáziPatikánál

20 éves lett a HáziPatika.com, de 2019 a rengeteg munka miatt lesz emlékezetes év a szerkesztőség életében. Új tartalmakban és kezdeményezésekben is bővelkedett a tavalyi év, januárban pedig látogató csúcsot ért el az oldal.

Bővebben

Ismét pörgős év áll a Nosalty mögött

2019 dióhéjban: applikáció, Nosalty Food Truck, gasztrokonferencia, gasztroutazás-kampány, kreatív verseny, workshop, tematikus doboz, az ünnepi időszakokban pedig kiemelkedő oldalletöltés- és látogatószámok.

Bővebben

Well&fit – Fogadalmak hónapja

Februárban sem késő elkezdeni az újévi fogadalmak megvalósítását. A 4 hetes kihívás alatt 8 mozgásforma közül lehet választani, és az egészséges életmód mellett értékes nyeremények kerülnek kisorsolásra.

Bővebben

Mesék a piacról – az nlc új tartalmi sorozata

Feltárulnak a zöldségek és gyümölcsök csodás titkai szezonális történetek formájában, ahol fontos tudnivalókat, felhasználásukról és termesztésükről pedig hasznos tippeket oszt meg Dóra Melinda Tünde, aki néhány éve újságíróból lett kertész.

Bővebben