A rendezvény megtelt!

Mire kattan a nő?
Azaz mire is elég egy nap, nőként?

Az idén 18 éves NLCafé ünnepi rendezvényén most is megadjuk a választ!

Mire kattan a nő? – Azaz mire is elég egy nap, nőként? c. rendezvényünkön elismert szakemberek segítségével részletekbe menően mutatjuk be, hogy a 21. század zsúfoltságában élő nő milyen insightok, impulzusok alapján hoz döntést, hova fordulhat segítségért a mindennapi problémáinak megoldására és megértésére. Felelős márkatulajdonosként, tartalom előállítóként a mikromomentumaiban is jelen kell lennünk; vajon milyen lehetőségeink vannak minderre?

Harmadik alkalommal rendezett konferenciánkon a tartalomgyártást és a hirdetési piacot meghatározó új trendek bemutatásával, konkrét esettanulmányokkal és persze szórakoztató előadásokkal készülünk.

Program

Időpont: 2019. március 28. 9.30 – 13.00 | Helyszín: Central Médiacsoport Székház (1037, Budapest Montevideo u. 9.)

09.00 – 09.30

Regisztráció

09.30

Köszöntő

Mire kattan a nő? Magyarország legnagyobb online női magazinja, az NLCafé márkatulajdonosként, tartalom-előállítóként felelős azért, hogy aktívan jelen legyen az olvasók mikro-momentumaiban is.

09.30 – 09.50

18 éves az NLCafé, mindent tudunk a nőkről

Az NLCafé újabb saját kutatást végzett, ezúttal olvasóit a fogyasztási szokásairól, médiahasználatáról faggatta. A 18 éves oldal mindent tud a nőkről.

// Kisszékelyi Veronika (online női portfólió menedzser, Central Médiacsoport)

09.50 – 10.10

A nő ezer arca

// Ráskó Eszter (humorista)

10.10 – 10.30

Adj új infókat az anyáknak

// Dove esettanulmány

10.30 – 10.50

A brieftől az űrhajóig – így dolgozunk a gyakorlatban

Kulisszatitkok. Hogyan dolgozik együtt a sales és a tartalomgyártás, milyen lehetőség rejlik többek között a webdesign, a különféle hirdetési megoldások és a kreatív, konstruktív szemléletmód mögött a sikeres közös munka szolgálatában.

// Pácsonyi Daniella (főszerkesztő, NLCafé), Komlósi Péter (projektmenedzser, NLCafé)

10.50 – 11.10

Mit mondanak az adatok a nőkről?

// Tóth Andor (vezető webszerkesztő BI részleg, Central Médiacsoport)

11.10 – 11.40

Kávészünet

11.40 – 12.00

Legújabb keresési szokások – avagy hogyan lett a sült csirkéből tápiókagyöngy?

A Google Trends és a tartalomgyártás megváltozott irányai

// Szabó György (audience csoportvezető, Central Médiacsoport)

12.00 – 12.20

Az elmúlt években hogyan változtak meg a hirdetői igények és a piac működése?

// Vági Róbert (kereskedelmi igazgató, Central Médiacsoport)

12.20 – 13.00

Örökké az igazit keresve

// Kánya Kata (színésznő, televíziós műsorvezető)

13.00

Zárszó

Megkérdeztük az utca emberét, mit is gondol az NLCafé-ról.

13.00 – 14.00

Állófogadás

A programváltozás jogát fenntartjuk.

Helyszín: Central Médiacsoport Székház (1037, Budapest Montevideo u. 9.)

REGISZTRÁCIÓ

A rendezvény megtelt!