Címke: esettanulmány
A Gyermekkönyvek napja alkalmából indított tematikus kampányt a Startlap
Írta: Pelyhe-Juhász Dóra | május 8, 2023 | Online esettanulmányok, Online hírek, Startlap | 0
Az április 2-i, Gyermekkönyvek nemzetközi napja alkalmából hívta fel a figyelmet a meseolvasás fontosságára a Lampion Könyvekkel közösen a Startlap. Céljukként tűzték ki, hogy minél több gyermekkel megismertessék a könyvek és mesék világát, és felébresszék bennük az olvasás szeretetét már fiatal korban.
BővebbenA fiatalok körében legtrendibb márkákkal működik együtt a REFRESHER!
Írta: Pelyhe-Juhász Dóra | május 8, 2023 | Online esettanulmányok, Online hírek, Refresher | 0
Még csak tavaly startolt el hazánkban a Szlovákiában és Csehországban már sikeres működő REFRESHER, de máris a legtrendibb hazai márkákkal működik együtt. A márka a visszajelzések alapján is rendkívül hiánypótló termék, azáltal, hogy képes megszólítani a 18-30 év közötti modern fiatalokat, mindezt egyedi, fiatalos hangvételben készülő tartalmakkal.
BővebbenVasárnapi ebéd esettanulmány
Írta: Pelyhe-Juhász Dóra | május 2, 2023 | Online esettanulmányok, Online hírek, Sokszínű Vidék | 0
A Sokszínű Vidék rovatában Vasárnapi ebédre invitálja olvasóit, melyben érdekességekkel, hasznos ötletekkel, különleges helyekkel, emberekkel, ínyenc receptekkel és kuriózumokkal várják az érdeklődőket. A Vasárnapi ebéd számukra az ünnepek varázslata, a hétköznapok megkoronázása, a gasztronómia esszenciája és a minőségi étkezés élménye.
BővebbenDove – Izzasztó percek esettanulmány
Írta: Pelyhe-Juhász Dóra | Apr 19, 2023 | nlc, Online esettanulmányok, Online hírek | 0
A kampány célját képezte, hogy az nlc. szerkesztősége hétköznapi élethelyzeteken keresztül mutassa be a Dove dezodorok hatékonyságát és hosszútávú hatását.
BővebbenNovo Nordisk esettanulmány
Írta: Pelyhe-Juhász Dóra | Apr 4, 2023 | Central Medical Content Hub, Online esettanulmányok | 0
A kampány multidimenziós tartalomstratégiájának részét képezte, hogy a HáziPatika.com, nlc és 24.hu oldalain futott kampányuk, rendkívül kreatív és izgalmas elemekkel gazdagítva.
Bővebben#Együttazúton esettanulmány
Írta: Pelyhe-Juhász Dóra | Nov 22, 2022 | nlc, Nosalty, Online esettanulmányok, Online hírek | 0
A Suzuki #Együttazúton kampány különlegessége abban is rejlett, hogy egy több site-on átívelő együttműködésként valósult meg.
BővebbenRemekelt a L’Oréal Paris legújabb éjszakai kréme terméktesztünkön!
Írta: Pelyhe-Juhász Dóra | Sep 8, 2022 | Esettanulmányok, Magazin esettanulmányok, Magazin hírek, Online hírek | 0
A kutatásban olyan 35-50 év közötti nőket kerestünk, akik komoly erőfeszítéseket tesznek azért,...
BővebbenLetölthető a 24.hu Jövő megmentői esettanulmány
Írta: Timár Judit | Jan 20, 2021 | 24.hu, Online esettanulmányok, Online hírek | 0
A 24.hu minden évben igyekszik egy-két olyan fontos projektet indítani, amik az adott évben kulturális, technológiai szempontból fontos tematikákat dolgoznak fel. Ilyen szerkesztőségi ötlet nyomán indult 2020-ban a Jövő megmentői kampány is.
BővebbenBabaszoba.hu Szuperapu – Esettanulmány
Írta: Molnár Lilla | május 11, 2020 | Online esettanulmányok | 0
A Babaszoba.hu egy nyereményjáték keretein belül kereste az ország legjobb apa-baba párosát a Bepanthen támogatásával. Olyan képeket vártak a szerkesztőségbe, ahol az apuka megmutatta, hogy ő is nagy segítség a baba gondozásában.
BővebbenVédett: NO-SPA: Magabiztos nőnek lenni jó esettanulmány
Írta: Pelyhe-Juhász Dóra | Apr 20, 2020 | nlc, Online esettanulmányok | 0
Nincs kivonat, mert ez egy védett tartalmú bejegyzés.
BővebbenNosalty Gasztro Utazás – Esettanulmány
Írta: Molnár Lilla | Dec 15, 2019 | Online esettanulmányok | 0
A Négykeréken című videós sorozatban Magyarország legjobb és legnépszerűbb éttermeit, csárdáit, cukrászdáit és street foodosait mutatta be a Nosalty csapata a Suzuki támogatásával.
BővebbenVálasz a sérülésekre: Bepanthen esettanulmány 2018
Írta: ottolovas | Jan 9, 2019 | Online esettanulmányok | 0
A nyári vakáció velejárói a kisebb sérülések és horzsolások. A Bepanthen “Aktív nyár” kampányának célja volt, hogy felhívja a figyelmet egy olyan termékre, mely megoldás ezekre a problémákra. Ehhez nyújtott segítséget tartalmi megoldásai révén az NLCafé, mint a leglátogatottabb női website.
BővebbenRich Media megoldásaink
Friss
-
Védett: Story Brunch Ügyfélesemény2024. Nov. csü.
-
Ők nyerték a harmadik Nők Lapja Irodalmi Díjat!2024. Oct. csü.
-
Átalakítja szervezeti modelljét a Central Médiacsoport2024. Oct. csü.