Pácsonyi Daniella a BrandFestiválon
A BrandFestival Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai...
Bővebben2019. 10. 31.
A BrandFestival Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai...
Bővebben2019. 03. 22.
A Google 2015-ben indította DNI kezdeményezését azzal a céllal, hogy támogassa az újságírói szakmát, és felkarolja az online kiadók innovációs ötleteit – idén a 24.hu jelentős mértékű támogatást nyert el fejlesztési terveinek megvalósításához.
Bővebben2018. 11. 23.
2018. november 23-től Vági Róbert látja el a cégcsoport kereskedelmi igazgatói feladatait. Az újonnan kinevezett felsővezető a tavaly leköszönt Steff József feladatait veszi át.
Bővebben2018. 06. 12.
Maradunk, terjeszkedünk, adatplatformot építünk
Bővebben2018. 05. 18.
Május 15-től Bognár Bálint veszi át Zalai Ágnestől a Central Médiacsoport digitális üzletágának irányítását.
Bővebben2018. 05. 10.
2018. május 15-től Mészáros Kinga veszi át Varga Zoltántól a Central Médiacsoport vezérigazgatói feladatait.
Bővebben2018. 02. 09.
Új elnökségi tagot választott az IAB , a három jelölt közül (Gazsó Gábor / Evomédia-NWMG, Németh Iván / Ads Interactive és Rusvai Richárd / Central Médiacsoport) a szavazatok alapján a befutó Rusvai Richárd lett, akinek a mandátuma 2018 végéig, az általános tisztújításig tart.
Bővebben2017. 12. 14.
2018. január 1. napjától mindenre kiterjedően a Central Médiacsoport Zrt. végzi a CM Sales Kft. értékesítési és értékesítés-támogatási tevékenységét.
Bővebben2017. 11. 16.
2017. novembertől a Publicistől Groupe-tól érkező Mészáros Kinga látja el a cégcsoport stratégiai vezérigazgató-helyettesi feladatait, így a stratégiailag fontos digitális területek irányítását és fejlesztését.
Bővebben2017. 09. 27.
Varga Zoltán az Internet Hungary nyitónapján jelentette be, hogy a Centrál Médiacsoport lehetőségeket keres a közép-kelet-európai piacon is.
Bővebben2017. 08. 22.
A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, mára közel egymilliós Facebook rajongói közösséget tudhat magáénak.
Bővebben2017. 05. 31.
A Central Médiacsoport Zrt. (amely cég kiadványainak hirdetési felületeit a CM Sales végzi) bejelentette, hogy a tavalyi év végén 100%-ra növelte részesedését az Animus Kiadóban, ezzel kizárólagos tulajdonossá vált a vállalkozásban.
Bővebben2017. 05. 26.
Leköszön Steff József, a többek között a Central Médiacsoport reklámfelületeit is értékesítő CM Sales ügyvezetője.
Bővebben2017. 02. 21.
A teljes interjú a Digitalhungary oldalán olvasható.
Bővebben2016. 09. 26.
Budapest, 2016. szeptember 26. – A Central Médiacsoport Zrt. bejelentette, hogy kivásárolta a Hearst Magazine International 50%-os részesedését a közösen tulajdonolt Hearst Central Kft-ből. A Central Médiacsoport Zrt. így a Cosmopolitan és ELLE márkák kizárólagos licensz kiadója lesz a hazai piacon.
Bővebben2016. 04. 14.
A Desszert.Neked desszertműhely konyhájában, a CM Sales szervezésében zajlott az ERSTE Bank és a MEC ügynökség zártkörű, süteménykészítéssel egybekötött, tartalom marketing témakörében szervezett szakmai beszélgetése.
Bővebben