Új videósorozat a Startlapon!

Mielőtt megveszed címmel termékteszt-jellegű videósorozatot indított Vásárlás rovatán belül a Startlap. Az egyes epizódok 2-3 hetente követik egymást.

Bővebben

Kihagyhatatlan ajánlatok a Krémmániától!

A Krémmánia.hu, Magyarország vezető szépségápolási platformja, számos előnyt nyújt hirdetői számára. Mi több, szépségipari ügyfeleink számára, többféle kedvezményes csomagajánlattal is készültünk, amellyel támogatjuk új termékének bevezetését a piacra.

Bővebben

Vasárnapi ebéd esettanulmány

A Sokszínű Vidék rovatában Vasárnapi ebédre invitálja olvasóit, melyben érdekességekkel, hasznos ötletekkel, különleges helyekkel, emberekkel, ínyenc receptekkel és kuriózumokkal várják az érdeklődőket. A Vasárnapi ebéd számukra az ünnepek varázslata, a hétköznapok megkoronázása, a gasztronómia esszenciája és a minőségi étkezés élménye.

Bővebben

Mindenki máshol van, a média új feladatai

Az április 25-26. között megrendezésre kerülő Digital-Media Hungary-n egy izgalmas kerekasztal beszélgetés részese volt Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitálisüzletág-igazgatója.

Bővebben

Novo Nordisk esettanulmány

A kampány multidimenziós tartalomstratégiájának részét képezte, hogy a HáziPatika.com, nlc és 24.hu oldalain futott kampányuk, rendkívül kreatív és izgalmas elemekkel gazdagítva.

Bővebben

Íme a marieclaire.hu olvasói kutatásának eredményei

Reprezentatív kutatást készített a marieclaire.hu, hogy felmérje olvasói tartalomfogyasztási szokásait, valamint igényeit. Alaposan megvizsgálták, hogy hol és hogyan tájékozódnak, melyek azok a témák, amelyek iránt kifejezetten nagy affinitást mutatnak.

Bővebben