Új videósorozat a Startlapon!
Mielőtt megveszed címmel termékteszt-jellegű videósorozatot indított Vásárlás rovatán belül a Startlap. Az egyes epizódok 2-3 hetente követik egymást.
Bővebben2023. 05. 08.
Mielőtt megveszed címmel termékteszt-jellegű videósorozatot indított Vásárlás rovatán belül a Startlap. Az egyes epizódok 2-3 hetente követik egymást.
Bővebben2023. 05. 05.
A Krémmánia.hu, Magyarország vezető szépségápolási platformja, számos előnyt nyújt hirdetői számára. Mi több, szépségipari ügyfeleink számára, többféle kedvezményes csomagajánlattal is készültünk, amellyel támogatjuk új termékének bevezetését a piacra.
Bővebben2023. 05. 02.
A Sokszínű Vidék rovatában Vasárnapi ebédre invitálja olvasóit, melyben érdekességekkel, hasznos ötletekkel, különleges helyekkel, emberekkel, ínyenc receptekkel és kuriózumokkal várják az érdeklődőket. A Vasárnapi ebéd számukra az ünnepek varázslata, a hétköznapok megkoronázása, a gasztronómia esszenciája és a minőségi étkezés élménye.
Bővebben2023. 04. 26.
A Digital-Media Hungary konferencián megrendezésre kerülő “Mit tehet a média, a sajtó és tartalomgyártó a saját pótolhatatlanságáért?” című kerekasztal beszélgetés során, Szigeti Péter, férfi digitálisportfólió-igazgatónk is megosztotta gondolatait.
Bővebben2023. 04. 25.
Az április 25-26. között megrendezésre kerülő Digital-Media Hungary-n egy izgalmas kerekasztal beszélgetés részese volt Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitálisüzletág-igazgatója.
Bővebben2023. 04. 19.
A kampány célját képezte, hogy az nlc. szerkesztősége hétköznapi élethelyzeteken keresztül mutassa be a Dove dezodorok hatékonyságát és hosszútávú hatását.
Bővebben2023. 04. 18.
A Capa Központban tartott megnyitón kiosztották a 41. Magyar Sajtófotó Pályázat elismeréseit is, a 24.hu fotóriporterei összesen 4 díjjal távoztak az eseményről.
Bővebben2023. 04. 11.
Két állandó fővel bővül a Central Médiacsoport vezetői testülete: a legfőbb stratégiai döntések meghozatalánál ezentúl a lapkiadó két legnagyobb szerkesztőségének, a 24.hu-nak és a Nők Lapjának a főszerkesztője képviseli a tartalomgyártás szempontjait.
Bővebben2023. 04. 05.
Nézd meg a Central Medical Content Hub konferencián elhangzott izgalmas előadások összefoglaló videóját.
Bővebben2023. 04. 05.
Kempf Zita lép áprilistól a Házipatika.com és a Gyerekszoba.hu egészségfókuszú online portálok élére.
Bővebben2023. 04. 04.
A kampány multidimenziós tartalomstratégiájának részét képezte, hogy a HáziPatika.com, nlc és 24.hu oldalain futott kampányuk, rendkívül kreatív és izgalmas elemekkel gazdagítva.
Bővebben2023. 03. 16.
A megújult Marie Claire-ről beszélgetett Pácsonyi Daniella, a női digitálisportfólió-igazgatója és Tóth-Szántó Krisztina, a Marie Claire integrált főszerkesztője. Pácsonyi Daniella szavaival megfogalmazva a változást: “digitális fókusz kerül a márkára, amely a printben csúcsosodik ki.”
Bővebben2023. 03. 13.
Reprezentatív kutatást készített a marieclaire.hu, hogy felmérje olvasói tartalomfogyasztási szokásait, valamint igényeit. Alaposan megvizsgálták, hogy hol és hogyan tájékozódnak, melyek azok a témák, amelyek iránt kifejezetten nagy affinitást mutatnak.
Bővebben2023. 03. 09.
A Central Medical Content Hub konferencián tartalmasabbnál-tartalmasabb előadásokat hallhattunk, amelyekről elkészítettük szakmai összefoglalónkat.
Bővebben2023. 03. 07.
A Central Médiacsoport Zrt. figyelemreméltó célt tűzött ki, amikor létrehozta a Medical Content Hub-ot, és együttműködésre hívta az OGYÉI-t, valamint a Semmelweis Egyetemet.
Bővebben2023. 03. 06.
Az egészségügyi iparág egy újabb szegmensére irányítja a figyelmet a Central Médiacsoport következő együttműködése.
Bővebben