A HOPPex bemutatja: A hazai programmatic piac trendjei

A 2022-es év reklámbevételeit nagymértékben befolyásolta az év elején kirobbanó háború és az azt követő gazdasági visszaesés. Kevesebb privát megállapodás és hullámzóbb költések jellemezték a programmatic piacot, ami HOPPex-en belül a tavalyihoz képest visszafogottabb, 6%-os bevételi növekedést eredményezett.

Bővebben

Új főszerkesztő a Startlap élén

Új, főszerkesztő pozíciót hozott létre a Startlap. Kánya Andrea közel két évtizednyi, a hazai médiában szerzett tapasztalatával irányítja a jövőben az online lapot, ahol kiemelt feladata a tartalmi stratégia alakítása lesz.

Bővebben

Változás a Marie Claire magazin élén

Új struktúrában működik februártól a Marie Claire: az online és a print magazin vezetése is Tóth-Szántó Krisztina feladata lesz, aki a Marie Claire főszerkesztőjeként látja el a jövőben ezt a feladatot.

Bővebben

John Malkovich is szerepel a Central Content videójában!

A kreatív tartalomgyártó üzletág, a Central Content (CC) nem titkolt célja, hogy akár saját médiafelületeinek értékesítése nélkül is kínálhasson partnereinek írott- vagy audiovizuális tartalmakat, videókat, podcastokat, tartalommarketing koncepciókat vagy éppen új generációs márkamagazin megoldásokat.

Bővebben