Mindenki máshol van, a média új feladatai

Az április 25-26. között megrendezésre kerülő Digital-Media Hungary-n egy izgalmas kerekasztal beszélgetés részese volt Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitálisüzletág-igazgatója.

Bővebben

Novo Nordisk esettanulmány

A kampány multidimenziós tartalomstratégiájának részét képezte, hogy a HáziPatika.com, nlc és 24.hu oldalain futott kampányuk, rendkívül kreatív és izgalmas elemekkel gazdagítva.

Bővebben

Íme a marieclaire.hu olvasói kutatásának eredményei

Reprezentatív kutatást készített a marieclaire.hu, hogy felmérje olvasói tartalomfogyasztási szokásait, valamint igényeit. Alaposan megvizsgálták, hogy hol és hogyan tájékozódnak, melyek azok a témák, amelyek iránt kifejezetten nagy affinitást mutatnak.

Bővebben

A HOPPex bemutatja: A hazai programmatic piac trendjei

A 2022-es év reklámbevételeit nagymértékben befolyásolta az év elején kirobbanó háború és az azt követő gazdasági visszaesés. Kevesebb privát megállapodás és hullámzóbb költések jellemezték a programmatic piacot, ami HOPPex-en belül a tavalyihoz képest visszafogottabb, 6%-os bevételi növekedést eredményezett.

Bővebben