Traditional marketing talks at people, content marketing talks with them.

Doug Kessler

Co-founder, Velocity

Mi az a tartalommarketing?

A tartalommarketing a mi értelmezésünkben minden olyan tartalomközpontú natív kommunikációs megoldás, amely az olvasó számára a hagyományos szerkesztőségi tartalommal megegyező értékkel bír.

Élmény.

Ahogyan a fenti idézet is sugallja, napjainkban a marketingkommunikáció már nem a fogyasztóknak szól, hanem róluk. A felülről lefele történő kommunikáció már kevésbé működik, a fogyasztót kell középpontba állítani ahhoz, hogy a hirdető hatékonyan eljuttassa az üzenetét. De mire is vágyik a fogyasztó? A válasz természetesen minden hirdetőnél eltérhet, ugyanakkor egy valami biztosan közös: élményt keresnek. Médiafogyasztásukat is ez vezérli, így tartalommarketing  formájában olyan hirdetési megoldásokat dolgozunk ki, amelyek szórakoztatnak, elgondolkodtatnak, érzéseket váltanak ki és aktivizálnak.

Érték.

A fogyasztókat egyre nehezebb elérni hagyományos marketingeszközökkel, a hatalmas reklámzaj miatt tudatosan kerülik a hirdetéseket. A kihívás tehát az, hogy megtaláljuk a kapcsolatot hirdető és fogyasztói között, valamint felépítsük köztük a hidat. Erre kínál lehetőséget a tartalommarketing, amely a fogyasztó számára is értéket jelentő témába ágyazza a hirdető üzenetét. A tartalommarketing megoldásaink során arra törekszünk, hogy kiaknázzuk a hirdető saját és vásárolt felületei, valamint az általuk létrejött párbeszéd közti szinergiákat.

Elérés.

A fogyasztók számára értékes tartalom létrehozása természetesen nem elég, el is kell érni őket. A Central Médiacsoport online portfóliójában valamennyi szektorhoz, üzenethez, célcsoporthoz megtaláljuk azokat a site-okat, amelyeken hitelesen jelenhet meg a hirdető. A kreatív koncepció kialakításán túl szerkesztőségeink segítséget nyújtanak a tartalom elkészítésében, legyen szó cikkekről, videóba ágyazott termékmegjelenítésről, egyedi, tematikus aloldalakról. A lentiekben betekintést nyerhet a Central Médiacsoport azon kampányaiba, melyekre igazán büszkék vagyunk, és hűen tükrözik a tartalommarketing célját: a fogyasztók és márka közötti értéket jelentő kapcsolat megteremtését.