Itt a Central legújabb terméke, a Digitális reklámújság!
Az Offerista digitális reklámújságja hatékony megoldást biztosít ahhoz, hogy a magyar piacon is...
Bővebben2022. 07. 13.
Az Offerista digitális reklámújságja hatékony megoldást biztosít ahhoz, hogy a magyar piacon is...
Bővebben2022. 07. 11.
A Central ráadásul garantáltan brand safety, saját gyártású tartalmak környezetében kínál hirdetési megoldásokat.
Bővebben2022. 07. 04.
Lezárult a Citromail eladásáról szóló üzlet a Central és a Fjordmail között.
Bővebben2022. 06. 24.
A márka bevezetését, egy a hazai médiapiacon eddig egyedülálló, a magyar Z generációt fókuszba állító kutatás előzte meg. Az 1995 és a 2009 között született fiatalok tartalomfogyasztás szokásait vizsgáló tanulmány nyomán is döntött a vállalat a Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő Refresher brand licencének megszerzése mellett, valamit a Central Médiacsoport jelentős tulajdonrészt is vásárolt a márkát üzemeltető Refresher S. A.-ben.
Bővebben2022. 06. 23.
Két év kihagyás után, idén negyedik évben rendezte meg a „Mire a kattan a nő?” névre hallgató...
Bővebben2022. 06. 21.
A Marie Claire 15. születésnapját a Mire kattan a nő? címmel futó, hirdetőknek és ügynökségeknek tartott konferencia napján, június 9-én este rendeztük meg, Budapest egyik legstílusosabb épületében, a Société rendezvényközpontban. Ezen alkalomból számos meglepetéssel készültünk vendégeink számára.
Bővebben2022. 06. 21.
A Central Médiacsoport és a norvég Fjordmail International cég között tranzakciós megállapodás született, amely alapján a citromail.hu weblap a norvég cég tulajdonába kerül. A megállapodás a levelezőrendszer teljes tartalmát és adatbázisát érinti, amelyek egy hosszabb, átmeneti periódus után kerülnek át-várhatóan idén év végén–a norvég céghez.
Bővebben2022. 06. 17.
A marieclaire.hu-n májusban zajló egy hónapos közönségszavazás mellett a benevezett, közel 250 terméket egy öt fős szakmai zsűri is értékelte, tesztelte.
Bővebben2022. 06. 17.
Virág Attila, a Startlap csoport Hírstart híraggregátorának vezető szerkesztője a clickbait címek és fogyasztásra érdemes tartalmakról tartott előadást az idei Digital-Media Hungary konferencián.
Bővebben2022. 06. 14.
A húsmentesség világnapja alkalmából, idén is figyelemfelkeltő kampányba kezdett Magyarország...
Bővebben2022. 06. 10.
15 éves lett a Marie Claire magazin Magyarországon!
Bővebben2022. 06. 08.
A Central Média a szektort érő rengeteg negatív hatás ellenére az elmúlt pénzügyi évben is növelte piaci bevételeit, és a multimédiás fejlesztések mellett az új termékek piaci bevezetésére fókuszál.
Bővebben2022. 06. 01.
Közel hetven vendég vett részt a Vezess hiánypótló autós rendezvényén május 26-án. A piacvezető autós magazin a hazai autóimportőrök és ügynökségek számára szervezi évek óta szakmai eseményét.
Bővebben2022. 05. 10.
Az idei első negyedévben nemcsak remekelt a Central Médiacsoport online portfoliója, hanem innovatív megoldásokat is a piacra dobott.
Bővebben2022. 05. 02.
2022. április 26-án formailag és tartalmilag is teljesen megújult a 23 éves piacvezető egészségügyi portál, a HáziPatika.com. Többek között elindult az orvosfoglaló rendszer, a kereskedelmi partnereknek pedig látványos rich-media megoldásokkal készült a HáziPatika.com csapata.
Bővebben2022. 03. 30.
Elindult a PénzÜgyes, a Startlap pénzügyi tudatosságra ébresztő podcastja Györfy Rúbennel.
Bővebben