A hazai programmatic piac trendjei
Az infografika a HOPPex tagjainál realizálódó programmatic bevételek alapján készült, és tartalmazza a HOPPex, illetve a kiadók által programmatic módon értékesített hirdetéseket is.
Bővebben
Válassza az Oldal lehetőséget
2020. 03. 16.
Az infografika a HOPPex tagjainál realizálódó programmatic bevételek alapján készült, és tartalmazza a HOPPex, illetve a kiadók által programmatic módon értékesített hirdetéseket is.
Bővebben2020. 03. 12.
Különösebb elemzés sem kell ahhoz, hogy megállapítsuk, az utóbbi napokban, hetekben a koronavírus témaköre uralja a hazai médiát. Mégis több szempontból érdekes lehet, ha elmerülünk a számokban és tendenciákban.
Bővebben2020. 02. 20.
Az Index és a 24 is egyre nagyobb energiát fektet a podcastek gyártásába, emellett megjelent egy...
Bővebben2020. 02. 12.
Mozgalmas év áll az egészségfókuszú családi portál mögött. Célcsoportbővítés, új adatbázis, még több videó és jelentős forgalomnövekedés.
Bővebben2020. 02. 12.
20 éves lett a HáziPatika.com, de 2019 a rengeteg munka miatt lesz emlékezetes év a szerkesztőség életében. Új tartalmakban és kezdeményezésekben is bővelkedett a tavalyi év, januárban pedig látogató csúcsot ért el az oldal.
Bővebben2020. 02. 12.
2019 dióhéjban: applikáció, Nosalty Food Truck, gasztrokonferencia, gasztroutazás-kampány, kreatív verseny, workshop, tematikus doboz, az ünnepi időszakokban pedig kiemelkedő oldalletöltés- és látogatószámok.
Bővebben2020. 02. 11.
Az együttműködés keretében bevezetésre kerül az Adform SSP szolgáltatása a kiadói partnerségben.
Bővebben2020. 02. 10.
A Caféblog majdnem 60 milliós kattintással zárta a 2019-es évet, amiből egyértelműen látszik, hogy a blogok még mindig népszerűek az olvasók körében.
Bővebben2020. 02. 05.
Februárban sem késő elkezdeni az újévi fogadalmak megvalósítását. A 4 hetes kihívás alatt 8 mozgásforma közül lehet választani, és az egészséges életmód mellett értékes nyeremények kerülnek kisorsolásra.
Bővebben2020. 01. 31.
Feltárulnak a zöldségek és gyümölcsök csodás titkai szezonális történetek formájában, ahol fontos tudnivalókat, felhasználásukról és termesztésükről pedig hasznos tippeket oszt meg Dóra Melinda Tünde, aki néhány éve újságíróból lett kertész.
Bővebben2020. 01. 30.
Kiemelkedő havi oldalletöltésszám, közel százezer termékadatlap és még annál is több olvasói vélemény, nyüzsgő online piactér, új fejlesztések, a környezettudatosság térnyerése, cruelty free irányvonal – csak hogy néhány dolgot említsünk.
Bővebben2020. 01. 12.
Különleges év volt a 2019-es a Vezess életében: nagykorúvá értünk, fantasztikus látogatottsági rekordokat döntöttünk meg és új rovatot is indítottunk. Részletek a cikkben!
Bővebben2020. 01. 10.
Az nlc rendhagyó évértékelőjében a nem is annyira száraz tényeké és számoké a főszerep, de most nem úgy, ahogy megszokhattuk.
Bővebben2020. 01. 09.
Több mint 3 millió egyedi látogatójával az ünnepi időszakban is piacvezető volt a receptoldal.
Bővebben2019. 12. 19.
2020 közeledtével végigvesszük és oldalunkon bemutatjuk a Central Médiacsoport online márkáinál történt legfontosabb változásokat. A sort a 24.hu-val kezdjük, Szigeti Péter évértékelője következik.
Bővebben2019. 12. 15.
A Négykeréken című videós sorozatban Magyarország legjobb és legnépszerűbb éttermeit, csárdáit, cukrászdáit és street foodosait mutatta be a Nosalty csapata a Suzuki támogatásával.
Bővebben