Portfólión belül épített online megoldások

A Central Médiacsoport által képviselt online márkák között olyan piacvezető, széles eléréssel és magas márkaértékkel bíró site-ok találhatók, mint pl. az NLCafé vagy a 24.hu. Ezen portfóliótagok nagyon jelentős, jól mérhető, egyedi hozzáadott értékkel segítik elő a hirdetői üzenetek érvényesülését.

Az elmúlt időszakban számtalan egyedi tartalommarketing (content marketing) projektünk futott, sikerességüket olyan nívós, a szakma által is elismert díj fémjelzi, mint a Kreatív által jegyzett Content Marketing Award.

Közülük foglaltunk össze lentebb néhány érdekes kampányt esettanulmány formájában:

NLCafé, a modern nő iránytűje

NLCafé, a modern nő iránytűje

Az NLCafé az egyik legelhivatottabb site Magyarországon a tartalommarketing megoldások iránt. Évről évre egyre látványosabb és egyedibb megoldásokkal, őszinte és hiteles tartalommal teremt valódi, mindkét oldalról értékes kapcsolatot a fogyasztó és a hirdetett márka között.
Normaflore esettanulmány 2017

Normaflore esettanulmány 2017

A Normaflore probiotikumokkal hatékonyan megóvhatjuk nem csak magunkat, de szeretteinket is az antibiotikumok okozta kellemetlen tünetektől. Ez volt az alapvető üzenet az ismert márka 2017-ben megvalósult kampányában, mindehhez kommunikációs partnerként pedig az NLCafé oldalát választotta.
Rowenta termékteszt esettanulmány

Rowenta termékteszt esettanulmány

Ha szeretnél megismerkedni a részletes esettanulmánnyal, vagy érdekel valamilyen terméked tesztelése és a kapcsolódó kommunikációs lehetőség, akkor keresd bátran CMCS kapcsolattartódat, vagy írj az internetsales@centralmediacsoport.hu emailcímre.