Portfólión belül épített online megoldások

A Central Médiacsoport által képviselt online márkák között olyan piacvezető, széles eléréssel és magas márkaértékkel bíró site-ok találhatók, mint pl. az NLCafé vagy a 24.hu. Ezen portfóliótagok nagyon jelentős, jól mérhető, egyedi hozzáadott értékkel segítik elő a hirdetői üzenetek érvényesülését.

Az elmúlt időszakban számtalan egyedi tartalommarketing (content marketing) projektünk futott, sikerességüket olyan nívós, a szakma által is elismert díj fémjelzi, mint a Kreatív által jegyzett Content Marketing Award.

Közülük foglaltunk össze lentebb néhány érdekes kampányt esettanulmány formájában:

Normaflore esettanulmány 2017

Normaflore esettanulmány 2017

A Normaflore probiotikumokkal hatékonyan megóvhatjuk nem csak magunkat, de szeretteinket is az antibiotikumok okozta kellemetlen tünetektől. Ez volt az alapvető üzenet az ismert márka 2017-ben megvalósult kampányában, mindehhez kommunikációs partnerként pedig az NLCafé oldalát választotta.
Rowenta termékteszt esettanulmány

Rowenta termékteszt esettanulmány

Ha szeretnél megismerkedni a részletes esettanulmánnyal, vagy érdekel valamilyen terméked tesztelése és a kapcsolódó kommunikációs lehetőség, akkor keresd bátran CMCS kapcsolattartódat, vagy írj az internetsales@centralmediacsoport.hu emailcímre.
Ha Ti mondjátok…

Ha Ti mondjátok…

2013-ban merült fel a gondolat, hogy hozzunk létre egy olyan termékteszt-alapú integrált hirdetési megoldást, melyben online és magazin termékek is megtalálhatóak.