Új különleges felületek

Online portfóliónk további 5 izgalmas megjelenési lehetőséggel gazdagodott.

Sokszínű vidék

Bemutatjuk a vidéki nyugodt élet minden szegletét: önellátó gazdaságok, együttélés a természettel, különleges receptek, ökofalvak. Ez a magyar sokszínű vidék, havi 1 millió látogatóval és 3 millió oldalletöltéssel.

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel szakmai hírlevelünkre, hogy meg tudjunk hívni szakmai rendezvényeinkre és hozzáférhess exkluzív szakmai anyagainkhoz, esettanulmányokhoz, videós tartalmakhoz – és persze hogy azonnal értesülhess akciós ajánlatainkról is!

Hirdetési esettanulmányok

Érdekes, látványos és tanulságos online esettanulmányok az elmúlt időszakból.

Kik vagyunk?

Magyarország egyik vezető médiavállalataként online és magazin portfóliónkkal több mint 6,65 millió olvasót és látogatót érünk el minden hónapban.

*Forrás: Gemius 2019/8 (15+ belföldi közönség / pc, mobil, tablet / havi adatok), NOK 2018/3-4-2019/1-2. és Central becslés

Hírek

Imádjuk az autókat – szólt idén is a Mikulás

A Vezess csapata idén is ellátogatott az autós importőrökhöz, persze a puttonyban most is lapult pár meglepetés.

A tények tényleg makacs dolgok

Sokan észrevehették az utóbbi időben, hogy a két hazai vezető hírsite, az Index és a 24.hu egymásnak látszólag ellentmondó üzeneteket kommunikál a hirdetők felé.

Ők lettek 2019 Egészséghősei

Többek között a bajtársait újraélesztésre oktató rendőrtisztet, egészségügyi tévhitek ellen fellépő gyógyszerészt és bohócdoktort is díjazott az Egészséghősök pályázat szakmai zsűrije és közönsége 2019-ben.

Tájékoztatás – 2019. december 31. napján beolvad a Central Digitális Média Kft. a Central Médiacsoport Zrt-be

2019. december 31. napján beolvad a Central Digitális Média Kft. a Central Médiacsoport Zrt-be, a jogutódlással a Central Digitális Média Kft. megszűnik, általános jogutódja a Central Médiacsoport Zrt. lesz.

Miért vált a print a luxus szinonimájává a digitális korszakban

A vonzó luxuscikkek piacán sosem volt nagyobb tévedés azt hinni, hogy a printhirdetés divatjamúlttá vált. Az alábbiakban megvizsgáljuk, hogy a printmédia miért tartozik továbbra is a keresett javak közé egy olyan szektorban, amely az ízlést és stílust...

Egy órán belül megvásárolták az összes őszi Krémmánia Beauty Boxot

Az állatkísérlet-mentes kozmetikumokkal megtöltött összeállítás népszerűsége a szerkesztőség minden előzetes várakozását felülmúlta.

A nagy kiadók brandjei önmagukban is garanciát jelentenek a márkabiztonságra

Abban az összes nagy kiadó képviselője egyetértett, hogy a portfóliójukban található brandek önmagukban garantálják a márkabiztonságot, a káros tartalmak így az ő ügyfeleik számára nem is jelenthetnek valódi problémát.

Egy cipősdoboznyi gondoskodás karácsonyra

Az nlc szerkesztősége idén a csepeli Olajág Idősek Otthona lakói számára indít karácsonyi gyűjtést, a felajánlásokat 2019. december 13-ig lehet eljuttatni a szerkesztőségbe.

2020-ban is GroupM Akadémia

Sokadik képzési körét indítja 2020-ban a GroupM utánpótlásnevelő programja, a GroupM Akadémia, amelyhez két éve csatlakozott szakmai partnerként a Central Médiacsoport is.

Bemutatjuk legújabb, izgalmas megoldásainkat

A portfóliónk további 5 megjelenési lehetőséggel gazdagodott. Az új felületek kifejezetten látványos, figyelemfelhívó hirdetési formák.

x Close

Central Médiacsoport - Sales