A Central Médiacsoport állásfoglalása

a koronavírus helyzettel kapcsolatban

Új különleges felületek

Online portfóliónk további 5 izgalmas megjelenési lehetőséggel gazdagodott.

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel szakmai hírlevelünkre, hogy meg tudjunk hívni szakmai rendezvényeinkre és hozzáférhess exkluzív szakmai anyagainkhoz, esettanulmányokhoz, videós tartalmakhoz – és persze hogy azonnal értesülhess akciós ajánlatainkról is!

Hirdetési esettanulmányok

Érdekes, látványos és tanulságos online esettanulmányok az elmúlt időszakból.

Kik vagyunk?

Magyarország egyik vezető médiavállalataként online és magazin portfóliónkkal több mint 6,85 millió olvasót és látogatót érünk el minden hónapban.

*Forrás: Gemius 2020/07 (15+ belföldi közönség / pc, mobil, tablet / havi adatok), NOK 2019/1-4. és Central becslés

Hírek

Black Friday hirdetési ajánlatok

Tervezd meg velünk Black Friday kampányodat!Hamarosan itt a Black Friday időszak, ahol mindenki igyekszik a legjobb ajánlatokat kifogni. Érdemes már most előre tervezni a hirdetési felületeket, hogy a legtöbb releváns érdeklődőt érjük el. Hirdetőink számára...

Stop Abúzus: elindult a Central Médiacsoport érzékenyítő kampánya!

Nagyszabású kampányt indított a Central Médiacsoport a Hintalovon Alapítvánnyal karöltve. A Stop Abúzus néven indított, több évre tervezett érzékenyítő projekt első témájával az interneten és a közösségi médiában egyre gyakrabban előforduló zaklatásra hívja fel a figyelmet.

A Central magazinmárkái felkészültek az újabb kihívásokra

A koronavírus első hulláma alatt megváltozott fogyasztói szokások közül több tartósan velünk marad. A tavaszi-nyári magazinértékesítési  és fogyasztói trendek alapján a Central portfóliója extra tartalmakkal és új megoldásokkal készül az őszi-téli időszakra, nemcsak...

Itt a print márkák vírusálló’ digitális megoldása: Elindult a „Centralmagazinok 360”

A Central piacvezető magazinjai már rég felismerték, hogy a márkaépítésben és az értékesítésben, eladás ösztönzésében kihagyhatatlan a digitális lábak és social közösségek erősítése, és ezt a törekvést a koronavírus időszak még inkább felerősítette. A kiadóban az évek...

A magazint már a tartalom határozza meg és nem a platform

A magazin média olyan felső kategóriás közönséget tud elérni, akik viszonylag keveset néznek TV-t. A magazin média mobilon és közösségi médián keresztüli növekvő elérése ugyanakkor azt jelenti, hogy a magazinok taktikusan is felhasználhatók. Jó példa erre a Central...

YogaSecrets Anna csatlakozott a Well&fit magazinhoz!

Nagy Anna jógaoktató, a Yogasecrets by Anna megalkotója csatlakozott a Well&Fit magazinunkhoz, ezzel is erősítve influencer csapatunkat. Anna akárcsak a Well&fit magazin, aktív a testi-lelki harmónia, a sport és az életmód területén. Social média platformjain...

Jön! Jön! Jön! Best Cars szavazás!

Az Autó Magazin és a Vezess idén is megrendezi a nagy sikerű Best Cars szavazást!Idén 45 éves a Best Cars közvélemény kutatás, a világ egyik legnagyobb és legrangosabb autós szavazása, amely során 10 országból érkeznek a szavazatok! Kilenc európai országon kívül...

Együtt ezer fáért!

A Nosalty és a Plant A Tree Cocktail közös kampánya segít, hogy egy szebb, zöldebb világot építsünk. Ha te is szeretnél tenni egy zöldebb holnapért, akkor itt az ideje, hogy cselekedj!

Rendkívül népszerű a Hírstart Robot Podcastja

Alig két hónapja dolgozik a robot a Hírstart oldalán, de máris meghaladta az összes lejátszások száma a bűvös 100 000-et, már napi mintegy 6000 play mellett.

10 éves lett a Krémmánia

2020. július 1-jén lett 10 éves a Krémmánia, ebből az alkalomból szeretnénk olvasóinknak egy nyereményjátékkal kedveskedni.

x Close

Central Médiacsoport - Sales